Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση που δεν μείνατε ικανοποιημένοι από την αγορά ανταλλακτικών ή αξεσουάρ (προϊόντων γενικότερα) που αγοράσατε από το TROP.gr, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε και να σας επιστραφεί το κόστος της αγοράς.

Προσοχή: Καμία επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς την προσκόμιση της πρωτότυπης απόδειξης, ή φωτοτυπία τιμολόγιου (σε περίπτωση τιμολογίου απαιτείται δελτίο επιστροφής).

Τι κάνω πριν επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και να μας αναφέρετε το λόγο επιστροφής (περιγραφή αιτιολογίας και έκφραση επιθυμίας). Επιστρέψτε το προϊόν, στην αρχική του συσκευασία, με προπληρωμένη και ασφαλισμένη αποστολή (με ΕΛΤΑ Courier, χρέωση αποστολέα). 

Κανένα δέμα δεν θα γίνεται αποδεκτό προς επιστροφή, αν πριν ο καταναλωτής δεν έχει μεριμνήσει για την ενημέρωση της εταιρείας. Η εταιρεία πριν την επιστροφή ενός προϊόντος διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει φωτογραφίες ή βίντεο (από το προς επιστροφή προϊόν) ώστε να έχει ολοκληρωμένη εικόνα του προβλήματος αλλά και της κατάστασης του προϊόντος.

Όροι για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή

Για να μπορέσει να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην αρχική (εργοστασιακή) του συσκευασία (γενικότερα ακριβώς στη συσκευασία που το είχε αποστείλει η εταιρεία μας – χωρίς αυτή να είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη).

Είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς του προϊόντος.

Προθεσμία επιστροφής

Το χρονικό περιθώριο για οποιαδήποτε επιστροφή είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Πρέπει να πληρώσω κάποιο ποσό για την επιστροφή;

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.
Αν η επιστροφή αφορά λάθος, ελάττωμα ή παράλειψη της TROP.gr, σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας καλύπτει πλήρως τον πελάτη στα έξοδα αποστολής και  επιστροφής.

Πώς θα λάβω το ποσό της επιστροφής μου;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστραφεί το ποσό στην κάρτα σας εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με χρήση πιστωτικής ή χρωστικής, ή σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφόσον η αγορά έχει πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή ή μέσω Paypal.

Πότε θα λάβω το ποσό επιστροφής;

Αφού εγκριθεί η επιστροφή (τα είδη πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να έχουν τα υλικά συσκευασίας), θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail που θα σας πληροφορεί ότι το ποσό πρόκειται να σας επιστραφεί εντός των επόμενων 2-8 εργάσιμων ημερών (ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας και την τράπεζα του πελάτη).

Επιστροφή με ανταλλαγή:

Εάν επιθυμείτε μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε από το TROP.gr , με άλλο της αρεσκείας σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων (ή γίνεται μερική επιστροφή ή συμπλήρωση ποσού από τον πελάτη ανάλογα με την αξία του προϊόντος ανταλλαγής). Ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος της επιστροφής του παλαιού δέματος αλλά και το κόστος αποστολής του νέου.

Απαραίτητα βήματα επιστροφής

  1. Ενημερώνετε ηλεκτρονικά το καταστημά μας
  2. Στέλνετε το δέμα με Ελτά κούριερ ή Speedex και μόνο.
  3. Μέσα στο δέμα βάζετε:
    • IBAN Alpha ή Πειραιώς
    • Την αρχική συσκευασία
    • Τον ΑΦΜ σας για να γίνει παραστατικό ακύρωσης της απόδειξης
    • Την πρωτότυπη απόδειξη ή φωτοτυπία τιμολόγιου (σε περίπτωση τιμολογίου απαιτείται δελτίο επιστροφής)

Διεύθυνση Επιστροφής:

Trop.gr  - Είδη αυτοκινήτου*
Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 136, 17562, Παλαιό Φάληρο, Αττική
210 220 5930
* Η επιστροφή του δέματος πρέπει να γίνει απαραίτητα στη διεύθυνση μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα (σε καμία περίπτωση) να γίνει παραλαβή του δέματος από μεταφορικές, ταχυδρομεία ή άλλα σημεία.

 

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποιος από τους προαναφερόμενους όρους, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με χρέωση των εξόδων μεταφοράς.

 

Σημείωση: Η χρήση των ηλεκτρονικών συσκευών αυτοκινήτου ή διαγνωστικών αυτοκινήτου γίνεται με απόλυτη ευθύνη του πελάτη. Η TROP.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες ή άλλα προβλήματα που μπορεί να προξενήσουν από τις παραπάνω συσκευές.
Τα συσκευασμένα διαγνωστικά ανήκουν στα μη επιστρεφόμενα είδη.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα προϊόντα που κατασκευάζονται μετά την παραγγελία του πελάτη (χειροποίητα), πχ καλύμματα ταμπλό, πλατοκαθίσματα, καλύμματα καθισμάτων, πατάκια μοκέτας ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής.